HJÆLP

HAR DU SPØRGSMÅL TIL BRUGEN AF YOGAVIVO?

Måske finder du svaret blandt et af disse ofte stillede spørgsmål. Ellers
er du altid velkommen til at kontakte os!

Når du er logget ind på Yogavivo.dk, skal du trykke dig ind på din konto.
Herinde scroller du ned til “Medlemskaber”, og der finder du en knap, der hedder “Opsig medlemskab”.
Derfra bliver du guidet videre igennem resten af processen!

Har du oprettet dit medlemskab via appen hos iTunes? Så kan du se her, hvordan du opsiger!

Du har 14 dages fuld returret på køb af medlemskab hos Yogavivo. Dette gælder også et prøvemedlemskab.

Ved øvrige køb på hjemmesiden, herunder f.eks. e-bøger og live-arrangementer, gælder der særlige købsbetingelser, som fremgår i forbindelse med det enkelte produkt.
Se evt. vores forretningsbetingelser for mere info.

Når du er logget ind på Yogavivo.dk, skal du trykke dig ind på din konto.

På denne side finder du en knap, der hedder “Klik her for at ændre betalingsinformationer”.

Ja!
Kontakt os og angiv den periode, du har brug for at sætte din konto på pause i, så ordner vi det for dig!

Kan du logge ind på Yogavivo.dk?
Nogle gange havner vores emails i dit spamfilter. Har du tjekket der?
Hvis du ikke kan logge ind, er der nok noget, der er gået galt under tilmeldingen!
Kontakt os gerne, så vi kan tjekke, at du ikke har fået oprettet en profil med en forkert e-mailadresse.

Nogle gange havner vores emails i dit spamfilter. Har du tjekket der?

Hvis du gerne vil tjekke, om opsigelsen er gået igennem, kan du logge ind på Yogavivo.dk og trykke dig ind på din konto. Scroll ned til “Medlemskaber”. Står der “Der findes ingen aktive medlemskaber”, så er dit medlemskab opsagt.

Hvis du fortsat er i tvivl, så kontakt os endelig.

For 119 kr. om måneden får du fri adgang til mere end 2000+ yogavideoer.
Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.

Som medlem kan du vælge at opgradere dit medlemskab. Du kan vælge mellem kvartalsmedlemskab á kr. 329,- mod normalpris kr. 357,- eller årsmedlemskab á kr. 1190,- mod normalpris kr. 1.428,-.

Nogle gange om året tilbyder vi studiemedlemskaber til nye medlemmer. Så koster de første 3 måneder hos Yogavivo.dk kun 1 kr. mod fremvisning af studiekort. Efter de 3 måneder, betales almindelig månedspris på 119 kr.
Så hold øje!

Nej, desværre. Vi holder prisen for et abonnement så lavt, at vi håber de fleste kan være med.

Og så får du altid 30 dage helt gratis, til lige at prøve Yogavivo af, før du betaler.

Måske har du tilmeldt dig et abonnement med gratis prøveperiode, og ikke fået opsagt inden prøveperioden udløb?
Eller har du benyttet dig af en af vores kampagner, og købt f.eks. yogamåtte eller bog inkl. medlemskab til Yogavivo.dk?

Du kan til enhver tid logge ind på Yogavivo.dk og trykke dig ind på din konto. Hvis du scroller ned til “Medlemskaber”, kan du se din aktuelle status og opsige eventuelt uønsket medlemskab.

Hvis du stadig mener, at der er sket en fejl, er du velkommen til at kontakte os, så kan vi kaste lys over sagen.

Hvis der forekommer flere trækninger fra Yogavivo hver måned, så har du højst sandsynligt et ekstra medlemskab.
Vi oplever desværre ind imellem, at folk glemmer deres medlemskab på en tidligere mailadresse, at mailadressen indtastes forkert, eller at betalingskortet lånes ud til familiemedlemmer.

Skriv straks til os, med e-mailadresse, fulde navn, telefonnummer samt de sidste fire cifre af dit kortnummer, så dykker vi ned i sagen.

Vi oplever desværre ind imellem, at der findes konti med forkerte eller glemte e-mailadresser, så skynd dig at skrive til os, så vi kan få opklaret problemet.
Angiv gerne både e-mailadresse, fulde navn og telefonnummer samt de sidste 4 cifre i dit kortnummer.

Du kan til enhver tid logge ind på Yogavivo.dk og trykke dig ind på din konto.
Hvis du scroller ned til “Yderligere information”, kan du se en oversigt over alle dine tidligere betalinger.

Fedt! Vi elsker, når du deler Yogavivo med dine venner!
Find dit helt personlige invitationslink lige her.

Når du deler dit eget personlige link med dine venner, får de automatisk en gratis måned hos Yogavivo.
Og når din ven har tilmeldt sig og har været medlem i en hel måned, så får du også en hel måned gratis!

Invitationsordningen fungerer således, at når din ven har tilmeldt sig og har været medlem i en hel måned, så tildeler vi dig en gratis måned.

Hvis du mener, at din ven allerede har været medlem i en måned, eller der på anden vis er sket en fejl, så kontakt os og beskriv problemet, så kigger vi på det.

Lad os begynde med at aflive myten med det samme: Ja, alle kan lave yoga og det handler ikke om at kunne nå sine tæer.

Når det er sagt, er det vigtigt at vælge et niveau, der passer til dér, hvor du er.

Smidighed kommer til en som en langsom, fin proces gennem mange års praksis, så bare kast dig ud i en yogapraksis og nyd rejsen.

Alt afhængig af graden af hypermobilitet er du sandsynligvis nødt til at tage nogle forbehold, men ja, alle kan træne yoga.

Du skal blot være ekstra opmærksom og varsom, når du arbejder med de pågældende led. Det handler for dig om at skabe stabilitet og muskelstyrke fremfor smidighed.

Det kan der være meget arbejde i fysisk og mentalt, så der er masser af mulighed for træning.
Start altid stille ud, og det kan være en god idé at holde dig til de rolige programmer fremfor hurtige, fordi du i det roligere tempo lettere kan mærke efter i kroppen undervejs og tilpasse stillingerne til din hypermobilitet.

I videobiblioteket kan du i tekstsøgefeltet søge på “Hypermobilitet” – og således starte med videoer, der er særligt skånsomme for dig som hypermobil.

Det er meget individuelt, hvordan man har det i graviditeten. De fleste kan sagtens lave yoga, du skal dog være særligt opmærksom på ikke at gå for dybt eller presse dig selv for meget, og holde godt med pauser.

Vi anbefaler, at du dyrker yoga tilpasset den gravide krop og henviser til videoerne særligt for gravide her på Yogavivo – så er du sikker på, at programmerne tager højde for din helt særlige situation.

Har du problemer med bækkenet, er der også programmer, du kan bruge. Generelt kan du – i fald du har bækkensmerter – tænke i ikke at tage benene for langt fra hinanden.

Og tillykke, for resten! ?

Som nybagt mor anbefaler vi, at du starter helt blidt ud – faktisk kan du med fordel bare sidde eller ligge 10 minutter om dagen og trække vejret, dybt og roligt.

Når du føler, du er klar til at gå videre, så husk især at undgå at overstrække, da din krop (mens du ammer) stadig er påvirket af hormoner, der blødgør ligamenterne.

Det kan være en god idé, at du bliver tjekket for rectus diastase, før du for alvor kaster dig ud i styrke-programmer.
Det vil sige, at du får undersøgt, hvor meget mellemrum der er imellem dine mavemuskler, og vævets tonus imellem de lange lige mavemuskler. Vævet har været strakt til sit yderste sidst i graviditeten, og før det ligesom har samlet sig og er blevet elastisk igen, er der nogle øvelser, man skal holde sig fra.
Laila Torsheim og Louise Timm, som underviser her hos Yogavivo, kan lave den test, men det kræver personligt fremmøde. Du kan også Google det og finde en, der kan teste det nær dig.

Er du i tvivl om, om du har en rectus diastase, så hold dig fra alle typer øvelser, der udfordrer dine kernemuskler – og gå i stedet efter blide øvelser med vejrtrækning og bækkenbund i fokus.

Har du ingen rectus diastase, kan du roligt gå i gang med alle efterfødselsvideoerne, der ligger her på Yogavivo, når du føler dig klar til det. Husk hele tiden at lytte til din krops signaler.

I videobiblioteket kan du i filtreringen vælge “Efterfødsel” – så er programmerne særligt tilrettelagt til din nybagte morkrop.

Og tillykke med det lille ny liv! ?

Vi har samlet vores bedste tips og råd lige her “Kom godt i gang”.

Vi sælger ikke fysisk udstyr på Yogavivo. Vi henviser til Yogaudstyr.dk, som er landet største yoga webshop.

Du kan altid holde dig opdateret på alle former for live events, kurser eller undervisning under Events.

På en computer:
1) Hvis du ikke allerede har den, så start med at installere browseren Google Chrome.

2) Øverst til højre i browseren skal du klikke på de tre prikker (“Tilpas Google Chrome”) og dernæst “Cast”.

3) Vælg din Chromecast-enhed der, hvor indholdet skal vises.

4) Start afspilning af en Yogavivo-video i Chrome – og klik evt. på fuldskærms-ikonet, når du har startet din video.

På en Android-smartphone eller -tablet:
1) Åbn Google Home-appen.

2) Tryk på navigationen til venstre for at åbne menuen.

3) Tryk på “Cast skærm/lyd”, og vælg din Chromecast-enhed så din telefon- eller tabletskærm kan ses på skærmen, du caster til.

4) Åbn Yogavivo på din browser og start en video. Klik evt. på fuldskærm-ikonet.

På iPhone eller iPad:
Hvis du ikke allerede har installeret Yogavivo appen, kan du hente den her.

I appen kan du vælge at se videoerne via Chromecast.

Ja! Det kræver blot, at du installerer vores app – hent den til Android eller iOS.

I appen kan du for hver video vælge at downloade den til din enheds interne mediebibliotek.
Det betyder også, at appen skal have adgang til dit mediebibliotek. Det betyder selvfølgelig ikke, at appen kan se dine billeder, men derimod at den må gemme videoerne dér.

Appen fungerer lidt som Yogavivo.dks forlængede arm. Den er rigtig smart at have med på farten, men den kan ikke stå alene.

Det er desværre ikke alle forløbs-siderne, du kan tilgå i appen. Det bliver ændret i januar 2020.

Men hvis du gerne vil følge et forløb via appen, så skal du bare logge ind en enkelt gang fra en browser – på din computer, telefon eller tablet.

Her kan du finde forløbet på forløbssiden, og så tilføje de underliggende videoer til dine favoritter – så kan du nemt finde dem i appen under favoritter efterfølgende!

Cookies hjælper med at gøre din oplevelse på Yogavivo.dk meget sjovere.

Her i vores Privatlivspolitik kan du læse mere om hvordan og hvorfor, vi bruger cookies.

I appen kan du for hver video vælge at downloade den til din enheds interne mediebibliotek.

Når videoen er downloadet, har du altid adgang til den via appen – også når du ikke har internetforbindelse!

Det betyder, at appen skal have adgang til dit mediebibliotek.
Det betyder selvfølgelig ikke, at appen kan se dine billeder, men derimod at den må gemme videoerne dér.

Ja!

Når du har fundet den video, du gerne vil afspille, trykker du dig ind på videoens side.

(Hvis der ikke med det samme vises en hvid bjælke i toppen, så tryk én gang på selve videoen)

I den hvide bjælke foroven vil du se et Chromecast-ikon.
Tryk på det og vælg den enhed, du vil forbinde til.

Din video afspilles nu via Chromecast.

Har du oprettet dit medlemskab via appen hos iTunes? Så kan du se her, hvordan du opsiger!

Hvis du ikke kan se nogen medlemskaber i iTunes, har du højst sandsynlig et “almindeligt” Yogavivo-medlemskab. Så gør du sådan:

Når du er logget ind på Yogavivo.dk, skal du trykke dig ind på din konto.
Herinde scroller du ned til “Medlemskaber”, og der finder du en knap, der hedder “Opsig medlemskab“.
Derfra bliver du guidet videre igennem resten af processen!

Kan du logge ind her? Hvis ikke, så har du måske glemt dit password?

Hvis du godt kan logge ind i browseren, men fortsat ikke i appen, kan det hjælpe at afinstallere appen og hente den seneste version – her til Android eller iPhone.

Tjek at du har den nyeste version af appen!
Start med at afinstallere din app, og hent så den seneste version.

Prøv at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for, at båndbredden sættes ned manuelt).

Hvis du har en Huawei, kan der være et problem med en sikkerhedsopdatering. I det tilfælde anbefaler vi, at du kontakter Huawei og beskriver problemet, så er de behjælpelige med at finde en løsning.

Har du en anden enhed, er du velkommen til at kontakte os.

I mellemtiden henstiller vi til, at du benytter Yogavivo.dk via browseren i stedet. Her har du altid fuld adgang til alle vores videoer.

Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned, ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv også at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Vi har en ny version af appen til Appstore på trapperne.
I mellemtiden henstiller vi til, at du benytter Yogavivo.dk via browseren i stedet. Her har du altid fuld adgang til alle vores videoer.

Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned, ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv også at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Prøv at afinstallere appen, og installere den seneste version.

Kan du stadig ikke afspille videoerne, så kontakt os og beskriv hvad du oplevede under de ovenstående punkter, så har vi meget nemmere ved at spore os ind på problemet og løse sagen for dig!

Mens du venter på svaret, anbefaler vi, at du bruger Yogavivo.dk i en browser på telefon, tablet eller computer. Her har du altid adgang til alle vores videoer!

Hvis dit nye autogenererede password ikke virker, så prøv at fjerne cookies for Yogavivo.dk. Åbn herefter loginsiden, tryk Ctrl+F5 (eller Apple+R hvis du bruger Mac) og prøv at logge ind igen.

Ved du ikke, hvordan du sletter cookies i din browser? Google har svaret, bare tilføj netop din browser i søgefeltet.

Virker det stadig ikke? Så kontakt os endelig, så vil vi være behjælpelige med at løse problemet!

Bare rolig – vi laver bare et nyt til dig.

Klik dig ind på vores password-reminder og indtast den e-mailadresse, der er knyttet til din konto, så sender vores system dig en mail med et midlertidigt password.

Brug det til at logge ind, og husk at opdatere dine kontooplysninger med et nyt password, du kan huske til næste gang!

Kan du logge ind her? Hvis ikke, så har du måske glemt dit password?

Hvis du godt kan logge ind i browseren, men fortsat ikke i appen, kan det hjælpe at afinstallere appen og hente den seneste version – her til Android eller iPhone.

Har du modtaget en bekræftelsesmail?

Nej? Det hænder desværre ind imellem, at der er tastefejl i e-mailadresserne.
Kontakt os, så vi kan få det rettet.

Ja? Prøv om du kan logge ind i en anden browser – f.eks. Firefox eller en inkognito-fane i Google Chrome.
Prøv at fjerne cookies for Yogavivo.dk. Åbn herefter loginsiden, tryk Ctrl+F5 (eller Apple+R hvis du bruger Mac) og prøv at logge ind igen.

Ved du ikke, hvordan du sletter cookies i din browser? Google har svaret, bare tilføj netop din browser i søgefeltet.

Virker det stadig ikke? Så kontakt os endelig, så vil vi være behjælpelige med at løse problemet!

Hvis dit nye, autogenererede password ikke virker, så prøv at fjerne cookies for Yogavivo.dk. Åbn herefter loginsiden, tryk Ctrl+F5 (eller Apple+R hvis du bruger Mac) og prøv at logge ind igen.

Ved du ikke, hvordan du sletter cookies i din browser? Google har svaret, bare tilføj netop din browser i søgefeltet.

Virker det stadig ikke? Så kontakt os endelig, så vil vi være behjælpelige med at løse problemet!

Har du tjekket, at alle oplysninger er korrekt udfyldt – især dine kortoplysninger?
Tag gerne et screenshot af fejlen, og send det afsted til os, så finder vi en løsning.

Yogavivo fungerer på samme måde som f.eks. Fitness World, Netflix eller Politiken online.

Et medlemskab til Yogavivo er et løbende abonnement, hvor vores system automatisk trækker en betaling hver måned.
Vi har altså brug for dine kortoplysninger for at kunne gennemføre betalingen af dit medlemskab.

Men vi passer godt på dem. Faktisk så godt, at vi aldrig får hele dit kortnummer at se.
Læs evt. mere om hvordan vi håndterer dine betalingsinformationer i vores Privatlivspolitik.

Vores system er automatiseret til at benytte betalingskort til de månedlige abonnementsbetalinger – så det er den eneste mulighed.

Hvis det drejer sig om et årsmedlemsskab, kan du tage kontakt, og vi kan finde en anden løsning.

Dobbelttjek at du indtaster den e-mailadresse, du har oprettet dig med, samt det rigtige password. Måske er CAPS LOCK slået til?

Prøv om du kan logge ind i en anden browser – f.eks. Firefox eller “Google Chrome inkognito”.

Prøv at fjerne cookies for Yogavivo.dk. Åbn herefter loginsiden, tryk Ctrl+F5 (eller Apple+R hvis du bruger Mac) og prøv at logge ind igen.

Ved du ikke, hvordan du sletter cookies i din browser? Google har svaret, bare tilføj netop din browser i søgefeltet.

Virker det stadig ikke? Så kontakt os endelig, så vil vi være behjælpelige med at løse problemet!

Nåede du igennem alle tilmeldingens tre trin – og endte på en side med en velkomstmeddelelse?

Nej?
Du fik ikke gennemført din oprettelse.
Prøv gerne igen – for de fleste lykkes det 2. gang, da det sikkert bare var en tastefejl, der lavede ballade.
Prøv evt. i en anden browser, for at være sikker på at du starter helt forfra med indtastningen. Vi anbefaler Google Chrome eller Firefox.

Ja?
Det hænder desværre ind imellem, at der er tastefejl i e-mailadresserne. Måske er det også sket i dit tilfælde?
Kontakt os, så opklarer vi sagen sammen.

Tjek at du har den nyeste version af appen!
Start med at afinstallere din app, og hent så den seneste version.

Prøv at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Har du problemer med afspilningen?
Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Hvis du har en Huawei, kan der være et problem med en sikkerhedsopdatering. I det tilfælde anbefaler vi, at du kontakter Huawei og beskriver problemet, så er de behjælpelige med at finde en løsning.

Har du en anden enhed, er du velkommen til at kontakte os med problemet.

I mellemtiden henstiller vi til, at du benytter Yogavivo.dk via browseren i stedet. Her har du altid fuld adgang til alle vores videoer.

Har du problemer med at afspille videoerne?
Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv også at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Vi har en ny version af appen til Appstore på trapperne.

I mellemtiden henstiller vi til, at du benytter Yogavivo.dk via browseren i stedet. Her har du altid fuld adgang til alle vores videoer.

Har du problemer med at afspille videoerne?
Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv også at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Prøv at afinstallere appen, og installere den seneste version.

Kan du stadig ikke afspille videoerne, så kontakt os, og beskriv hvad du oplevede under de ovenstående punkter, så har vi meget nemmere ved at spore os ind på problemet og løse sagen for dig!

Mens du venter på svaret, anbefaler vi, at du bruger Yogavivo.dk i en browser på telefon, tablet eller computer. Her har du altid adgang til alle vores videoer!

Jeg bruger appen:
Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned, ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Vi har en ny version af appen til Appstore på trapperne.

I mellemtiden henstiller vi til, at du benytter Yogavivo.dk via browseren i stedet. Her har du altid fuld adgang til alle vores videoer.

Jeg bruger en browser:
Genstart enheden, det trænger de nogle gange til!

Ryd browserens cache.

Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Sæt opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt)

Prøv en anden browser, vi anbefaler Google Chrome eller Firefox

Kan du afspille videoerne på en anden enhed (computer / tablet / telefon)?

Kan du stadig ikke afspille videoerne, så kontakt os, og beskriv hvad du oplevede under de ovenstående punkter, så har vi meget nemmere ved at spore os ind på problemet og løse sagen for dig!

Jeg bruger appen:
Tjek at du har den nyeste version af appen!
Start med at afinstallere din app, og hent så den seneste version af appen.

Virker afspilningen stadig ikke?

Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Prøv at sætte opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv at genstarte enheden. Det trænger de nogle gange til!

Hvis du har en Huawei, kan der være et problem med en sikkerhedsopdatering. I det tilfælde anbefaler vi at du kontakter Huawei og beskriver problemet, så er de behjælpelige med at finde en løsning.

Har du en anden enhed, er du velkommen til at kontakte os med problemet.
I mellemtiden henstiller vi til, at du benytter Yogavivo.dk via browseren i stedet. Her har du altid fuld adgang til alle vores videoer.

Jeg bruger en browser:
Genstart enheden, det trænger de nogle gange til!

Ryd browserens cache.

Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Sæt opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv en anden browser, vi anbefaler Google Chrome eller Firefox.

Kan du afspille videoerne på en anden enhed (computer / tablet / telefon)?

Kan du stadig ikke afspille videoerne, så kontakt os, og beskriv hvad du oplevede under de ovenstående punkter, så har vi meget nemmere ved at spore os ind på problemet og løse sagen for dig!

Genstart enheden, det trænger de nogle gange til!

Ryd browserens cache.

Tjek hastigheden på din internetforbindelse – du kan f.eks. bruge siden Speed of Me.
Test hastigheden når problemet opstår, men test også gerne på andre tidspunkter, for at have noget at sammenligne med.
Hvis hastigheden (download speed) er meget lav, er det højst sandsynligt forklaringen på dit problem.

Sæt opløsningen på videoen ned ved at trykke på HD i øverste højre hjørne (den har grundindstilling “Auto”, men nogle gange er der brug for at båndbredden sættes ned manuelt).

Prøv en anden browser, vi anbefaler Google Chrome eller Firefox.

Kan du afspille videoerne på en anden enhed (computer / tablet / telefon)?

Kan du stadig ikke afspille videoerne, så kontakt os, og beskriv hvad du oplevede under de ovenstående punkter, så har vi meget nemmere ved at spore os ind på problemet og løse sagen for dig!

Det sker at du stadig kan have et spørgsmål, som du ikke føler vi har svaret på! Hvis det er tilfældet, så tøv endelig ikke med at kontakte os her